Followers

Monday, August 27, 2012

Home » , » Imej Hantu Budak Secara Tak Sengaja Dirakam

Imej Hantu Budak Secara Tak Sengaja Dirakam

HULL, England – Seorang pekerja pembinaan, John Fores, 47, terkejut apabila dia mendapati gambar yang dirakamkan menerusi telefon bimbitnya memaparkan imej hantu seorang budak lelaki.

Dia mendakwa, imej itu dirakamkan di bangunan
Sekolah Rendah Anlaby dekat sini di East Yorkshire yang diruntuhkan untuk tujuan pembinaan semula.


Namun, semasa Fores melihat kembali gambar yang telah dirakamkan itu, dia ternampak bayang kanak-kanak lelaki dianggarkan berusia lapan tahun dan memakai topi gelap sedang berdiri memandang ke arah kamera telefon bimbitnya.

“Saya mengambil beberapa gambar selepas waktu tengah hari dan pada waktu itu saya tidak menyedari apa-apa yang aneh.

“Namun, semasa melihat foto tersebut di komputer, saya terpandang imej itu dan bulu roma saya meremang,” katanya.


Penjaga sekolah tersebut, Gordon Bradshaw, 54, berkata, bangunan sekolah yang dibina pada 1936 itu mempunyai reputasi sebagai berhantu.

“Saya sudah berada di sini sejak 29 tahun lalu dan ramai budak yang mendakwa mereka pernah ternampak satu lembaga hantu di sekolah ini tetapi saya pula tidak pernah melihatnya,” kata Bradshaw..

No comments:

Post a Comment

ShareThis

pop 1

Blog Archive