Followers

Saturday, August 25, 2012

Home » » Peraturan Seks Aneh 5 Buah Negara

Peraturan Seks Aneh 5 Buah Negara


Negara-negara berikut ini ada peraturan aneh tentang  seks jadi jangan coba coba kamu untuk melanggarnya sekiranya kamu berada di tempat tersebut dan tidak mahu di denda.
Jum tengok 5 Lokasi ini yang dikatakan mempunyai
amalan seks aneh
1. Alexandria, Minnesota
 
Sekiranya mulut kamu berbau dan isteri anda menyuruh agar kamu menggosok gigi, lebih baik mengikuti arahannya.
Ini adalah kerana sekiranya ingin melakukan seks dengan isteri, mulut suami tidak boleh bau dan suami harus mengikuti arahan isterinya berkaitan hal ini
2. Australia
Dewan Sensor Pemerintah Australia melarang model atau artis wanita yang payudaranya rata atau yang ber-cup A muncul dalam majalah pria dewasa. Hal ini untuk mencegah terjadinya pedofil, karena model dengan payudara ber-cup A kelihatan seperti wanita di bawah umur.
3. Sioux Falls, South Dakota
Ditempat ini jika ada pasangan bukan suami istri yang menginap di hotel mereka tidak boleh malakukan hubungan seksual maka setiap hotel wajib menyiapkan tempat tidur tempat (dua tempat tidur dalam satu bilik). Jarak antara dua tempat tidur itu harus 60 inci jika yang menyewa kamar adalah pasangan bukan suami isteri.
4. Tremonton, Utah
Ada yang unik di negara ini wanita di larang bercinta di dalam ambulan jika di dapati maka si wanita akan di hebohkan di dalam media massa tetapi lelaki tidak akan di buat sedemikian..Anehnya..
5. Cali, Colombia
Malam Pertama bagi pasangan pengantin di sini harus di saksikan oleh ibu pengantin wanita..Aneh..takut agaknya anaknya di dera..hahaha

No comments:

Post a Comment

ShareThis

pop 1

Blog Archive